منوی دسته بندی

قیمت دستگاه فلزیاب

قیمت دستگاه فلزیاب

قیمت دستگاه فلزیاب در بازار داخلی :

قیمت دستگاه فلزیاب همواره یکی از موضوعات مهم و پر بحث در بازار داخلی بوده و به دلیل نبود صنف کاری و مراجع ذیصلاح ، به دغدغه و نگرانی خیلی از کاوشگران نیز تبدیل شده است. زیرا برخی از افراد و فروشندگان از عدم اطلاع و آگاهی خریدار نسبت به دستگاه فلزیاب سوء استفاده کرده و یک دستگاه را به قیمت های بالا به فروش می رسانند.

در بازار داخلی قیمت گذاری فلزیاب ها از قاعده و چارچوب مشخصی برخوردار نیستند و به همین دلیل به لیست قیمت فلزیاب برخی از فروشنده ها نگاهی بیندازید متوجه قیمت های نجومی و بی اساس خواهید شد. قیمت ها با توجه به کیفیت ، تکنولوژی کارکرد و شرکت سازنده متفاوت است.

قیمت دستگاه فلزیاب
قیمت دستگاه فلزیاب

قیمت دستگاه گنجیاب خارجی :

فلزیاب های خارجی در چندسال گذشته سهم زیادی را در بازار فروش داخلی داشته اند و مورد استقبال کاوشگران بسیاری نیز قرار گرفتند با اینکه این دستگاه ها عمق کاوش بالایی ندارند.

اما به دلیل محدودیت های قانونی ، واردات این دستگاه ها ممنوع می باشد و اکثرا از راه های  غیر قانونی وارد بازار می شوند ، باعث شده تا قیمت تمام شده فلزیاب خارجی بسیار بیشتر از قیمت اعلام شده توسط شرکت های سازنده باشد.

معمولا محصولات شرکت هایی مانند فلزیاب ماینلب استرالیا ، فلزیاب لورنز آلمان ، فلزیاب گرت آمریکا ، فلزیاب او کا ام آلمان بیشترین استقبال را در بین سیستم های خارجی داشته اند.

البته ناگفته نماند که بیشترین فلزیاب جعلی و تقلبی موجود در بازار نیز از همین برند ها می باشد. برای اطلاع از آخرین و بروزترین قیمت فلزیاب خارجی با کارشناسان ما تماس بگیرید.

قیمت دستگاه فلزیاب ایرانی :

شرکت های ایرانی که در زمینه طراحی و تولید فلزیاب فعالیت می کنند بسیار کم هستند و البته در این زمینه نیز پیشرفت های زیادی نسبت به گذشته شده است. فلزیاب های ایرانی اکثرا از تکنولوژی پالس القائی بهره می برند تا عمق کاوش بالایی را داشته باشند.

این دستگاه ها نسبت به نمونه های خارجی خود از قیمت بسیار پایینی برخوردار هستند و البته کیفیت و کارایی عالی نیز دارند. البته همه این موارد بستگی به شرکت تولید کننده دارد که چه دستگاهی با چه کیفیت و قیمتی را به بازار عرضه کنند.

فاکتور های تاثیر گذار در قیمت دستگاه گنج یاب :

یک دستگاه گنج یاب یا فلزیاب مانند هر سیستم الکترونیکی دیگری شامل قطعات مختلفی می باشد که به طور مستقیم بر قیمت کلی دستگاه تاثیر می گذارد و با توجه به کیفیت قطعات استفاده شده ، قیمت ها متفاوت خواهد بود.

از طرف دیگر طراحی و تولید یک دستگاه طلایاب حرفه ای ، نیاز به دانش و تکنولوژی خاص خود دارد که هر فرد یا شرکتی قادر این کار نمی باشد.

عمق کاوش دستگاه ، قابلیت تفکیک فلزات ، بالانس اتوماتیک یا دستی و … مواردی هستند که هر یک به تنهایی وزنه سنگینی در بالارفتن قیمت فلزیاب به حساب می آیند.

به صورت کلی شرکت ها و کارخانجات بزرگ به دلیل تولیدات بالا و انبوه قیمت ها دارای قیمت پایین تری نسبت به دیگر رقبا ارائه می نمایند.

لیست قیمت گنج یاب شرکت IKPV :

در زیر می توانید لیست قیمت محصولات شرکت فلزیاب IKPV را به صورت تفکیک شده بر اساس نوع سیستم عملکرد مشاهده کنید. شرکت آی کا پی وی به خاطر تولید انبوه ، پایین ترین قیمت را در کنار کیفیت و کارایی بالا نسبت به دیگر تولید کنندگان ارائه می دهد و جهت رضایت و اطمینان مشتریان عزیز از عملکرد و کارایی دستگاه ، تمامی محصولات خود را یک سال گرانتی می نماید.

برای موفقیت در کاوش ، همیشه بهترین ها را انتخاب کنید.

پیروز و موفق باشید.

فلزیاب شیراز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره و خرید